HOE WERF IK SPONSORS?

Het belangrijkste doel van de Hartstocht  is om veel geld op te halen voor het Corona Harten Onderzoek van de Hartstichting. Wil je meer weten over de onderzoeken? Dat kan hier
Sponsors werven is niet verplicht, maar daar gaan we natuurlijk wel voor met alle deelnemers. Het is bovendien leuk en inspirerend om hier mee bezig te zijn en je deelname nog meer betekenis te geven. De Hartstichting is een geweldig doel dat veel mensen aanspreekt. Iedereen kent wel iemand met een hartprobleem. Sponsors zoeken gaat gelukkig gemakkelijker dan je denkt en je dwingt veel respect af in je omgeving.

Geen ervaring met sponsorwerving? Geen zorgen, wij steunen jou hierbij met allerlei tips en ideeën!

Downloads

Inspiratie voor sponsoracties...

Ruim je zolder op en organiseer je eigen rommelmarkt voor vrienden en familie. Het opgehaalde bedrag gaat naar de Hartstichting. 
Organiseer een kledingruil: iedereen brengt een zak kleren mee die ze niet meer dragen. Hang alles aan winkelrekken en laat de deelnemers één nieuwe kledingstuk kiezen in ruil voor hun donatie. Verkoop de rest voor het goede doel.
Maak bonnenboekjes: vraag lokale bedrijven om mee te doen door bonnen met geweldige deals op hun producten en diensten aan te bieden. Verkoop deze boekjes vervolgens voor de Hartstichting. 
Organiseer je eigen (pub) quiz: een trivia-avond in een café, in je woonkamer of via Skype en laat deelnemers betalen om mee te doen. De opbrengst gaat naar de Hartstichting.
Organiseer een lekkere barbeque, nodig je vrienden uit voor een heerlijke maaltijd en een gezellige avond en vraag in ruil een bijdrage aan jouw sponsorpagina voor de Hartstocht. 
Ben je creatief? Maak dan zelf sieraden en verkoop deze, de opbrengst gaat vervolgens naar de Hartstichting. 
Houd je ervan om de lekkerste baksels te maken? Verkoop deze dan en laat je sponsoren voor de Hartstocht. 

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen