Sponsoren Hartstocht


Wrightsock is het merk voor dubbellaags anti-blaren sokken. Een sok bestaat uit een binnen- en buitensok. Deze zijn die op drie plaatsen met elkaar verweven. Zo worden wrijving, warmte en vocht verminderd en kan iedereen zonder blaren wandelen, sporten en genieten. 
Als je meer dan €1000 hebt opgehaald, ontvang je van Fitbit een Fitbit Inspire2. Een prachtige beloning! Zo kun je  tijdens je wandelingen & trainingen het aantal kilometers, je hartslag en voortgang bijhouden. Ben je benieuwd naar Fitbit? Lees voor meer informatie op hun site.
Wij zijn trots dat wij al vanaf het eerste begin de Hartstichting mogen steunen in de aankleding van dit unieke evenement. Vanaf hier wensen wij alle deelnemers en betrokkenen veel succes en wandelplezier. Wollux ‘We love to print with whole our heart’ www.wollux.nl
Waar wij veel waarde aan hechten is welzijn en zorgeloos kunnen genieten. De doelen die de Hartstichting nastreeft verdienen steun en daarom dragen we met liefde ons steentje bij aan dit event. We willen alle wandelaars veel succes wensen!


Wandelmagazine is al meer dan 35 jaar hét wandeltijdschrift van Nederland. Van korte tot lange wandeltochten, van Nederland tot Europa, alle mooiste wandelgebieden komen aan bod. De prachtige sfeerimpressies en reportages sporen de nieuwsgierige wandelaar aan zelf op pad te gaan en deze gebieden te ontdekken. Met aandacht voor landschap, natuur en cultuur. Naast mooie beelden en inspirerende teksten, staat het magazine natuurlijk ook vol met praktische informatie over kaarten, gidsen, accommodaties en vervoer. Als wandeltijdschrift ondersteunen we graag de missie van de Hartstichting ‘een gezond hart voor iedereen’. Wandelen draagt bij aan een gezonde leefstijl en mede daarom dragen wij de Hartstocht een warm hart toe.
Museum Beelden aan Zee is hét museum voor liefhebbers van beeldhouwkunst. Binnen en buiten staan de prachtigste sculpturen. Het onderwerp van de vaste collectie is mensbeelden van nu. De naam zegt het al: dit museum aan zee toont beelden. De stijlen lopen sterk uiteen, net als de gebruikte materialen. Van brons tot hout en van ijzer tot kunststof. Regelmatig zijn er exposities van ander werk. Van één beeldhouwer, of van een groep. Op dit moment zijn Sprookjes en Legenden het onderwerp van de sprookjestuin op de boulevard. Het grootste beeld, de Haringeter, is maar liefst 12 meter hoog. Museum Beelden aan Zee draagt graag bij aan de Hartstocht en daarmee een gezond hart voor iedereen!

De filosofie achter Naïf is simpel: do Good. Wat dit betekent? We maken huidverzorgingsproducten die de puurheid van de mens en planeet respecteren en beschermen. We willen de plek waar we geboren zijn beter achterlaten, dan hoe we ‘m aantroffen. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor de volgende generatie en hen een basis geven waarin ze kunnen kiezen voor Good Care. Dit zit ‘m niet alleen in de ingrediënten, ook in de verpakkingen, verzendmethoden en hoe we op Naïf HQ te werk gaan.  Graag verbinden wij ons met de Hartstichting die vindt dat iedereen een Good hart verdient. 

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen